festlig fredag

Igår fyllde Robert år och idag fyller Emma år, blir fest hos henne ikväll. Igår tog vi det rätt lugnt, jag jobbade rätt länge. Vi köpte mat på alléterassen och kollade sen på en fruktansvärd film.

Jag har ingen telefon :S Glömde den i bilen igår och Robert glömde hämta den imorse. Så den är just nu i Göteborg och rantar runt. Känner mig halv utan den, hemskt va?

Nu går vi tillbaka till våra husdjur, silverfiskhelvetena... Demonerna! Dom är tillbaka, ännu större än tidigare! Nu börjar jag bli trött på detta. Dom får fan komma och ta bort dom nu!

Jag kan ha kommit på var dom kommer ifrån.. Våran lägenhet ligger på bottenvåningen och vi har en tvättsuga och en massa vattenledningar som går under sovrumsgolvet. Det kan ju vara en förklaring till varför dom finns i sovrummet? Det kan finnas en läcka och en fuktskada undergolvet...? Hur låter det? För det värsta är att dom ALDRIG kommer upp ur avloppen i badrummet, utan dom kommer upp ur listerna i sovrummet, hallen och ur listen in till badrummet.. Aldrig någon annan stans. Jag och R får gå tillsammans till hyresvärden och ta upp detta. Litar inte på att R kan förklara haha! Han lär väl säga "dom har kommit tillbaka" punkt.

Nej nu ska jag göra mig klar för el jåbo. HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0