hola!

nu har det gått några dagar sedan jag skrev sist. självklart tog min otur inte slut, jag och r åkte till la copita för att äta en god och romantisk middag i onsdags. morgonen eftter fick jag sån fruktansvärd kramp i magen och kunde inte åka till jobbet. sen började jag spy. fy fan alltså.. jag vet inte om det var en matförgifting (musslorna kändes inte så bra) eller en slags magsjuka.. men något var det iallafall. det var det värsta jag har varit med om som har med magen att göra. usch!

denna vackan jobbar jag stängning, jobbigt men samtidigt kul och bra med pengar.
snart fyller robert år, gammelgubben :)

nåja, nu ska jag kolla på någon smaskig film och sen åka till jobbet igen.
adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi snacka otur? jag ramla med cykeln igår fick en spricka i strålbenet i armen och slog höften rejält :) kram

2009-03-18 @ 16:57:50
Postat av: Jessica H

jag skerv förra inlägget :)

2009-03-18 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0