finally, internet och marabou.

äntligen har jag internet i min lilla lägenhet. gud så skönt! jag har haft abstinensbesvär de senaste dagarna känns det som. det konstiga är att när jag bodde ihop med robert så ville jag typ aldrig sitta vid datorn. det kanske blir samma nu. men nu kan jag välja att sitta här om jag vill :)

usch vad jag är trött nu. har varit en lång dag. har knappt hunnit andas. jag har varit på jobbet och hämtat ett brev från fabian, varit på kvantum och köpt tvättmedel, tvättat, ställt iordning alla grejer jag köpte på ikea, diskat allt porslin m.m som jag köpte, fållat en massa meter gardin till roberts lägenhet, lagat mat, diskat lite till och vikt tvätt. nu är jag trööööött :)

rövbert är här så jag ska la kanske vara lite social med tokstollen :)
PUSS och kram, banan!

Kommentarer
Postat av: Robert

Tack för den. Tycker Stjärtbärt är bättre om det ska ha med rumpor att göra...

2009-11-17 @ 08:01:37
URL: http://www.robpipe.com
Postat av: Anonym

hahah! ja den har jag aldrig hört, ganska bra faktiskt ;) får börja köra med den istället!

2009-11-17 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0