jag vill ha..

jag vill ha en soffa nu, verkligen nu. man får ju ryggskott av att sitta i mina sjukt otrevliga trädgårdsstolar när man ska glo på tv'n. ett soffbord skulle vara rätt bra att ha också. jag vill ha en ny dvd eftersom min pajade och ligger nu på återvinningen. jag vill ha en micro så jag kan poppa popcorn och gotta mig. jag vill ha en stängstomme och ett körkort. en bil också. jag vill ha en ny lägenhet med ett extra rum där jag kan ha en hel vägg att ge till mina älskade skor som nu ligger nedpackade och får cellskräck. måste tillägga att jag gjorde en rensning här om dagen bland alla skor. tre soppåsar som robert fick gå och slänga åt mig, tungt! jag vill ha ett rejält frisörbesök, vilket jag önskar mig i julklapp av mig själv. hoppas jag får det :)


nu sitter jag och väntar på joachim (killen som äger min lägenhet) som ska komma hit med förrådsnycklarna som jag aldrig fick. sen blir det jobb jobb jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0