jobb jobb jobbigt jobb

jag har verkligen jobbat hela dagen idag. eller ja, en vanlig arbetsdag, 8 timmar.. men det är så sjukt jobbigt när man jobbar 11.30 till 19.30. hela dagen går åt till att bara jobba. det är jobbigt.

nu sitter jag här, ensam i min lilla lya och lyssnar på världens bästa skivor som jag fick av fabian. sitter och snokar samtidigt som jag sitter och skrålar till skivorna. högt! kommer snart få klagomål för detta oväsen :)

tänkte städa lite här hemma, ser ut som ett bombnedslag efter allt syande igår. toffe och annelie var här en sväng igår och det var ju riktigt pinsamt hur det såg ut. jag ska testa en grej också.. för det har visat sig att vart jag är tar vägen så finns det helvetes jävla silverfiskar. så grattis magda, du lämnade dina gamla husdjur och fick nya! men, tillbaka till mitt test. pratade med mammut idag och hon sa att jag skulle testa att spraya klorin i badrummet där de små djävulsdjuren håller till. hoppas dom försvinner ett litet tag iallafall.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0