kändisfest på jobbet...

inget hindrade dig, du tog allt du kunde från mig
jag blev kvar i askan, så svag
jag var din slaaaaaaav
men jag reste mig och fann nya vägar att ta mig fram
jag har vaknat åter till liv
nu är jag friiii

jag tar det jag vill ha, jag tar det natt och dag
nu står duuu på tuuuuur
jag tar dig när jag vill och sedan en gång till, här kommer jaaaag
jag tar det jag vill ha, jag tar det natt och dag
ge mig aaaaallt
jag tar dig här och nu, du ska få se det du
jag gör som jag vill, jag tar det jag vill ha

jo, nu ikväll efter 23 någon nång kommer det in en kvinna som jag tyckte att jag kände igen och tänkte.. "neeej hon ska ha delifresh kyckling (var helt säker på att hon är en kvinna som brukar komma in och beställa det) och jag som precis har rengjort den grillen så fint, attans!"
men hon beställde ett veg-mål och då inser jag ju.. SHIT det är ju sarah dawn finer för fan! och sa det till matti i mitt headset. jag vet inte, men av någon anledning blev jag helt ivrig haha!
sen kom hennes "folk" och bland dessa var det ett stort, blont, ganska lockigt hår som vände sig mot mig och då ser jag att det är sandra dahlberg (jimmy janssons tjej) och blev ännu mer ivrig. jag ÄLSKADE henne när jag var lite mindre haha. jätte kul var det. hon beställde för övrigt ett minimål med cheeseburgare och smältost :)

nåja :) lite kul är det varje gång nån celeb kikar in. förutom magnus carlsson, han visste inte ens hur man log.

nu ska jag lägga mig ner i min älskade säng och läsa min sjukt bra bok och sen sova. puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0