söndagstråk...

min käre far har varit här hos mig i helgen. han kom i fredags men då hann vi inte ses så mycket eftersom jag jobbade kväll. igår traskade vi runt i knalleland och shoppade lite efter det åkte vi hem och vilade innan vi ryckte upp oss för att gå till oliven och äta gott. det var riktigt trevligt, vi pratade om new york ganska mycket eftersom jag och pappsen ska åka dit i maj. idag har vi inte alls gjort mycket. kollat på lite film och ätit en gigantisk brunch. pappa åkte nyss och det var ju trist att han inte var här längre, men samtidigt åker jag ju till luleå om inte så länge så vi hinner ses mer då.

resten av dagen då? jo jag har tvätt tid, så det är väl det jag ska syssla med förutom att trycka i mig en massa pez som man blir sockerhög av. hejs.

Kommentarer
Postat av: Helena

Dig måste jag få träffa när du kommer upp, helst lite mer än en timma :)

2009-10-05 @ 03:22:38
URL: http://justbambi.blogg.se/
Postat av: Robert

Kläderna är fortfarande blöta märkte jag imorse, var som att ta på sig jeans när man är nyduschad fast det var inte jag som var blöt. :)

2009-10-05 @ 15:27:19
URL: http://www.robpipe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0