härliga vårsol

idag har det varit underbart väder! tråkigt bara att jag inte kunde njuta fullt ut av den härliga solen med min sprängande huvudvärk men vi får väl hoppas på att det kommer fler såna dagar :) kanske hålla tummarna extra hårt för lördag :) jag började dagen med att mysa ner mig i soffan och kolla på SATC-the movie som jag fick av F för ett tag sen. den är ju alltid lika bra! sen fixade jag till mig lite, tog en kort men tuff promenix upp till F's jobb för att sen åka och käka lite lunch på young thai, mums! efter detta fick jag följa med på hans små ärenden. sånt gillar jag, fara och flänga :) sen hem igen, somnade på soffan och vaknade ganska nyss av att fröken forsblom ringde till mig istället för att ringa till malin. men ändå, alltid lika kul att höra en gammal bekant röst :)

nu blir det lite jobb ikväll och lite jobb imorgon, det kan jag väl stå ut med :) på lördag morgon bär det av mot köpenhamn med F. ska bli så jääävla skönt att komma bort från stan! lyckades hitta lite bilder på hotellet, inte riktigt lätt när man inte kommer ihåg vad hotellet heter.. men jag lyckades :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0