"...låta min tunga dansa över din kropp!"

ja, det får man inte höra varje dag haha!


panik har jag. flyttar snart.. borås, kommer jag gå vilse överallt? kommer jag få något jobb? ska jag ta ett sommarjobb och söka under tiden? vad händer om jag inte får något jobb? måste jag plugga då? och pendla till göteborg?


jag är rädd för att vi inte ska hitta nån lägenhet pga kräsenhet, jag är rädd för att vara tvungen att jobba på mcdonalds, eller ännu värre.. ringa runt och vara en irriterande telefonförsäljare. jag är rädd för att R är så lugn, för att han inte riktigt kan förstå hur jag känner och menar och bara säger "det ordnar sig".. visst, det vill jag höra.. men det har sagts så nu i ett antal månader, det är bara 17 veckor kvar nu. kommer vi vara tvugna att ta en skitig etta på hässleholmen, kommer jag jobba med att städa trappuppgångar? shit, vad tusan ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0