det är tisdag...

... och jag vill låsa in mig, stänga av telefonen och vara isolerad mot omvärlden.

idag är ingen bra dag och igår var ingen bra gårdag. jag är ledsen, humöret pendlar något extremt. det finns inget mellanting för mig nu. jag känner mig så körd. överkörd.

det här är jobbigt, det är tungt. det känns hemskt att packa ner alla grejer jag har i kartonger. det känns hemskt att se mitt hem tomt, det känns hemskt att jag inte ska bo här längre. bo själv. utan robert...

jag tänker, vad gör jag? vad gör jag här? jag var här för robert. men nu då? vad ska jag göra nu? vill jag verkligen det här? nej. varför gör jag det då? och jag intalar mig själv att det är för mitt eget bästa.

vart går gränsen? när kommer jag känna mig så ensam att jag vill flytta hem till luleå? kommer det att bli om en vecka? om två? på julafton, när jag sitter helt själv i min nya, tomma lägenhet? när? jag vet att dagen kommer. jag försöker vara stark. jag är stark. men hur länge klarar jag av att känna mig ensam?

tankarna åker balder i mitt huvud och jag orkar inte. vill som sagt bara låsa in mig...
men det löser väl egentligen inga problem.

nu ska jag ut till emma som står på min parkering, jobbet väntar.

Kommentarer
Postat av: Eva

sitt inte inne, ut med dig. Bio eller ngt!!! Jag lider med dig, men vet att du med dina kvalifikationer finner den rätte!! Plötsligt så står han där och då kan du inte förstå hur du tänkte tidigare Kram Kram Kram fårn oss på Seskarö

2009-11-04 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0