jag hjärta dej

Det som finns i mina tankar ikväll är faktisk sex, varför en del har sex för att känna sig varma, andra för att bränna kalorier och en annan för att få löneförhöjning. Ur min personliga synvinkel tycker jag att det är fel. Jag kanske är tråkig men att höra att folk har sex för att hämnas efter otrohet, för att få ett jobb, för att få ett till namn att skriva upp på listan eller liknande tycker jag är helt fruktansvärt. Eller tjejer (och självklart killar) som bara är ute efter självförtroendekicken då dom tar någon som är upptagen. Det är vidrigt. Det finns så äckligt många anledningar till varför man ska ha sex. Vill man ha meningslöst sex, kanske ett one-night-stand, fine! Men det är nästan mer vanligt nu att ha någon konstig anledning eller ingen alls istället för att ha det med kärlek, för att man tycker om varandra. Det behöver inte vara tråkigt och "kicklöst" bara för den sakens skull. Eller har jag fel?

Jag vet egentligen inte varför jag skriver det här nu, antar att jag bara har lite att göra. Har varit ute ikväll igen. Har inte haft så kul om jag ska vara helt ärlig. Självklart var det ju skoj att träffa Fredde, var ju som ett tag sen. Men allt har bara varit så konstigt idag. Jag for till mamma på gardenparty, drack en hel del. Var lite rund om fötterna när dom på jobbet sa att jag skulle jobba. Det var bara att tugga lite toy och rycka upp sig. Vi stängde ganska tidigt så då gick jag ut på området och kollade på Timbuktu, IGEN! Börjar bli lite less på han nu, haha! Och brorsan var sne så jag drog med han hem och nu sitter jag här och tänker på Robert. Hans telefon är avslagen och han är hos en kompis. Antingen är det efterfest och han rockar gärnet eller så sover han :) Åh, han är så fin min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0