borås

när vi kom hit i förrgår så hade vi en till liten julafton fast med roberts familj. vi åt middag, skrattade och hade det trevligt. sen blev det julklappsutdelning :) tackar tackar!

robert jobbade igår, så jag sov extra länge. det var en riktigt chill dag. brunch med ulla och bettan, sen lite spelande på datorn, var ute i stallet med bettan. gick ut på en prommis med ulla och hunden i regnet. när robert kom hem så satt jag och spelade lite till med iPoden i öronen. vi lagade mat, våfflor blev det haha. sen tog vi ett varmt och härligt bad, sen blev det film, "i am legend" med will smith. grymt bra!

och idag... idag är det fredag. har precis käkat, tänkte städa till lite här. ser ut som ett bombnedslag. blir galen :) det måste fixas. sen vet jag inte vad som händer alls, vi har väl inte direkt några planer.

jag har iallafall världens finaste grabb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0