får jag doppa min fläskfilé i din marinad?

Huvudvärken och mitt magont sitter kvar men jag for och jobbade ändå.
Vad ska jag annars göra?
Ligga hemma och tycka synd om mig själv ännu en dag?
Nej.
Massor med nya varor så tiden har bara susat iväg.
Helt plötsligt var det dags att fara hem.

På vägen hem gick jag till Aurora och köpte snus och refillkort till telefonen.
Passade på att kila in på Åhléns också, fanns hur mycket tjusigt som helst ju.
Man är alldeles för sällan på Åhléns måste jag säga.
Nu är jag hemma iallafall, tänkte städa och pilla mig i naveln.
Ska upp tidigt imorgon så jag ska bara ta det lugnt ikväll.
Vaxning, vaxning 9.30 och sen ska jag på stan med Emmelie och köpa klapps.

Och NU gott folk, nu ska jag boka en flygbiljett.
Om jag lyckas dvs :)


Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en mysig fredagskväll:)

2007-12-14 @ 19:22:01
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

** jag är fridah :) hamnade i din blogg av en slump när ja koallde in senaste inlägg :)

2007-12-14 @ 20:18:55
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0