jag vill sätta på dig, ursäkta språket!

Min bror kom in till mig i eftermiddags för att låna min hårborste. Haha han berättade att han kommit hem från Stockholm mitt i natten. Jaha, tänkte jag.. Stor koll man har! Han åkte igår och kom hem inatt. Han skulle på Springsteens konsert. Betalade 3000 för biljetter, vandrade rastlöst omkring i sthlmcity för att sedan köa till globen. När det var deras tur så blev dom visiterade och fick sen höra att biljetterna var falska. FYFAN vad surt, ellerhur? Men samtidigt får man ju skylla sig själv om man köper biljetter på typ blocket. Det blev en dyr resa för absolut ingenting. Bara att ta sig till arlanda för att ta första bästa flyg hem.

Luciakröningen gick bra, jävligt bra om jag får säga så! Rösten svek mig inte, som tur är. Men däremot sjöngs det inte när det skulle sjungas från barnkören och tärnorna. Blev lite fult men vi räddade det faktiskt! Domkyrkan var fullpackad med folk, helt sjukt. Ja, det var helt enkelt lyckat! :)


Kan det vara lilla jag som står längst in mot altaret med grov-armarna i midjan mån tro? :)
image41


Kommentarer
Postat av: Elli

Va fuskigt ;) I min fantasi så står jag alltid där framme med er och värmer upp! :) Always and forever..

2007-12-12 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0