hej min sköna böna.

Vilken rolig dag.
Jag klev upp 04.45 och började gorma. En kvart senare då Robert lyckades vakna så hörde vi något skumt ljud utifrån. Lät jätte konstigt, som ett jävla monster. Kunde inte vara en älg, inte en hund.. Skumt. Så jag kollade ut genom fönstret. Där stod ett litet rådjur och såg vettskrämd ut. Den stirrade rakt på mig. Haha jag försökte prata med den på deras språk men det slutade bara i skratt :)

Och flygresan gick bra, lite tröttis bara.

Vilken trevlig överaskning jag fick nu när jag kom hem haha! Fastnade genast på kommentaren från igår...


Postat av: hoppelihopp
"jasså du.. verkar ju asjobbigt att ha de som de e iallfall när man vet att killen är otrogen."

Ja, vad ska jag säga? Bra grammatik! Verkligen!
Hur kan man skriva en sån sak och samtidigt utge sig för att hela "hoppelihopp"?
Haha ska det vara trovärdigt eller? Patetiskt!
Jag må vara lite halvkorkad ibland, men så dum är jag inte :)
Jag älskar han och that's it! Det krävs mer för att rubba mig.

Nåja, nu ska jag fixa till mig lite. Rakt hår eller lockigt? Helkväll med Maria, middag och sen något spännande. (Det enda jag vet och får veta ;)
Berättar mer sen. Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0