onsdag

Har precis kommit hem, rökt kvälls ciggen och tagit på mig min rosa pyjamas. Är trött som attan så detta får bli ett kort inlägg tror jag :)

Dagen började med en ganska maffig föreläsning i konserthuset. En nazist som har hoppat av och vänt sitt liv totalt. Den var lång men intressant. Sen lunch med Katarina och Elin. Gick till skolan och sydde på min jacka, nu är det bara ärmsluten och nederkanten kvar. Självklart var jag ju så stressad eftersom den och alla datapresentationer m.m. ska vara inlämnade på måndag. Shit pommes frites! Jag har varken gjort snittritningar, sömnadsbeskrivningar, produktskiss, mönsterkonstruktioner eller detaljer. Jag får lägga på en rem i helgen. Men iallafall, som jag skrev.. Jag var stressad och skulle vändsy ärmsluten men gjorde det åt fel håll så allt blev bara fel plus att jag hade sytt med elastisk raksöm (fråga mig inte varför?!) så jag fick spendera ca en halvtimma med att sprätta upp skiten. Lucky me!

Vid femtiden gick jag från skolan, träffade mamma, Amanda och Jessica som har kommit i veckan från Österrike för att hälsa på oss gamla norrlänningar. Vi gick ut och käkade, drack lite vin och hade asroligt. Vi for hem till mamma och pratade gamla minnen och drack kaffe. Sen for jag till Peter och Mickis där Jennifer och Sandra var. Har inte träffat Sandra på jätte länge så det kändes skönt. Kollade på lite Greys Anatomy och käkade tigerkaka som Mickis hade bakat. Mumma! Sen körde Peter hem mig, han är så snäll så :)

Ja, så nu sitter jag här och måste verkligen sova eftersom jag börjar klockan 9 imorgonbitti på H&M och det tar ju ett tag att ta sig dit så jag måste kliva upp tidigt som tuppen. Vill inte sova ensam, saknar Robert :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0