tisdag

Jösses amalia vad jag var trött imorse. Höll på att försova mig igen :S Och det hade inte varit någon hit eftersom jag har haft nationella prov i svenska idag. Jag brukar vara ganska säker på sånt men jag är lite tveksam nu måste jag säga. Dröm och verklighet är årets tema. Låter hur enkelt som helst, ellerhur? Men nix pix, jag höll på att tuppa av när jag såg den förbannade uppgiften. Eller man fick välja mellan 9 stycken. Jag valde att skriva en krönika med "Vad betyder drömmarna?" som rubrik. 6 sidor blev det. Jag har skrivkramp för jag var ändå rätt snabb trots att jag gjorde om hela skiten kanske 4 gånger. På ett sätt tror jag att det gick bra men om jag jämför mig med vissa andra pluggisar i min klass så har jag inte en chans.

"Personligen skulle jag beskriva drömmar som betydelseskapande omedvetna fantasier, nödvändiga för att under utvecklingen organisera tankeprocesser ur viktiga emotionella relationer. Drömmen är en nödvändig process för ett meningsfullt psykiskt liv."

Nu ska jag slänga mig på soffan och försöka somna in till ljudet av tv'n så jag får vila upp mig. Jobbar 16-22 ikväll. Klirr klirr. Men det är ganska tufft. Fruktansvärt mycket pengar jag måste hålla reda på, fy fan!


Älskar dig Robert :)
image33

Kommentarer
Postat av: Elli

Allstå vilket stycke (ur nationella) Fan jag hade absolut inte gjort det bättre själv. Nog fan ska du se att du har överträffat dig själv den här gången :) Skit i alla andra i din klass hur bra dem får, försöka att jämföra med bara dig själv ngngång iaf :) Då känner man sig jäkla duktig :)

2007-11-13 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0