torsdag

Ja, nu har jag fått ännu en rolig kommentar!


Postat av: haha

Jadu. Bäst kan man tycka så länge man inte vet om sanningen. Tycker faktiskt synd om dig som inte verkar förstå eller vet vad han gör.

Vad ska man säga nu då?
Vad är det jag inte vet och inte förstår?
Jag förstår att det självklart finns en möjlighet för honom att vara otrogen, precis lika stor möjlighet som det är för mig. Men går man in i en relation, ett förhållande så gör man ett val.
Man gör ett val genom att vara med EN person och inga fler.
Man gör också ett val när det gället tillit, att lita på någon.
Jag har valt att lita på Robert och vara med honom, samma som han har gjort med mig.
Men som sagt, självklart finns det en möjlighet till otrohet.
Jag är trött på det här nu!
Om du, "haha" påstår sig veta något så varför inte ta det direkt med mig istället för att sriva små kommentarer på min blogg?

Nu ska jag gå till nästa jobb!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Tycker det låter som ren avundsjuka. "Haha" vill förmodligen ha Robert.

2007-11-08 @ 19:19:18
URL: http://miriamlindholm.blogg.se/
Postat av: Anna

jadu. Jag skulle aldrig vilja ha honom i hela mitt liv. Han har varit otrogen med mig mot hans förra tjej och jag skulle aldrig lita på honom. Jag vet vad han har för ståndpunkt när det gäller otrohet och han har inte gjort det en gång mot en tjej. Utan hur många gånger som helst. Men jag var tvungen att säga det.

2007-11-09 @ 06:52:53
Postat av: lollo bollo

nu kan jag inte låta bli att uttala mej längre. vad less jag bliiiiiir! jaha han har varit otrogen förut, so what? de har väl alla.

2007-11-09 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0