torsdag

Har jobbat idag, haft världens otursdag. Fick vara på barnavdelningen (som faktiskt brukar vara skoj) men allt var en enda röra. Jag har ju varit på dam nu ett bra tag så jag har ju ingen som helst koll på vad som har hänt på barn.
En lättnad iallafall när jag slutade och fick prata med gubben.

Jag åkte hem fort som attan, hade en halvtimma på mig att hinna hem, käka och ta mig till kören. Och där var det också rörigt. Jag har inte varit där på över en månad så det var konstigt. Har typ glömt hur man sjunger och läser noter. Sen har det börjat två nya karlar också, välkommna! Alltid kul med nykomlingar.

Sen hem, prata med Robert om julen, julklappar, vårat resande under julen osv.
Och nu ser jag att klockan snart är halv 11.
Ska lyckas ta mig upp imorn så det är dags att säga tack för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0