världens vigaste man kröp in i röven och försvann.



WOW säger jag bara, rekord på bloggbesökare idag. 139 stycken :)
Det gillar jag, men vet ni vad jag gillar ännu mer? Kommentarer!



Idag är jag slö, slö, slö, jätte slö!
Har lämnat lägenheten 1 gång idag för att gå till Statoil med Patrik och köpa läsk. Skulle ha hjälpt mormor med en massa skit idag men tanten fick ryggskott HAH! Så jag har bara nördat mig framför datorn. Spelat spel, kollat på lite skoterfilmer och drömt mig bort till vinterns härliga kyla. Tänkte att jag skulle föra över lite bilder och musik från min gamla dator till den här men det får bli imorgon eftersom jag behöver en speciell kabel och pappa får fara och fixa en imorgon till mig. Tänkte gå och lägga mig ganska tidigt ikväll. Iofs säger jag det väldigt ofta utan att det blir så. Men jag ska försöka iallafall. Nej gud, jag ska fan inte blogga. Är ju så tråkig att jag drar ner mina läsare på botten. Tänker iallafall avsluta med att jag håller på att dö, det känns som att jag ruttnar bort inombords av saknad. Jag saknar min Robert, min älskade Robert som är långt, långt bort och jag vill åka dit nu med detsamma. Men jag måste vänta till den 20de.

Nu säger jag hej svejs!



370HSSV 0773H

Can u crack the code?
No?
OK. Turn your head upside down and read it again.


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0