fredag

Jag är lycklig, han är här nu.
Planet var som sagt försenat men det gjorde inte så mycket.

Våran dag har sett ut såhär, jag vaknade och gick till skolan medan R var hemma och sov. Sen kom jag hem och gjorde lite frulle på sängen till sötnosen. Sen gick vi tillsammans tillbaka till skolan och pysslade på. R hjälpte mig med mina detaljer :)

Sen gick vi och fikade med Peter, Mickis, Jennifer och Julia på B.O's. Efter det gick jag och R till Kärleksbutiken och köpte lite skojigheter :)

Lite småshopping blev det också, köpte ett nagellack, två ansiktsmasker till oss som vi har på oss nu, ett par örhängen, en hårklämma och Robert köpte en guldfärgad klocka till mig med tillhörande halsband och örhängen :) Vi handlade lite mat också. Gott som tusan blev det, fläskfilégryta och pasta, mumms!

Matkoman gjorde att det blev "slö-tajm" så vi kröp ner i sängen och kollade på Cataombs. USCH vilken äcklig film, jag kanske är överkänslig, men jag pallar inte att se sånt.


Nu är det dags att skölja bort våra jordgubbsluktande ansiktsmasker och sussa kudde.
Jag ska ju vara hos frissan 8 imorgonbitti.

PUUUUSSSSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0