förtroende



"Det tar lång tid att bygga upp en tillit, men ett ögonblick att förstöra den..."


Jag är sviken. Känner mig som den mest ensamma personen i hela världen just nu. Känner mig faktiskt naken, som att jag står naken på scenen i ett fullproppat globen och alla står och skrattar. Jag skäms. Tankarna lever ett eget liv. Är det här början på slutet? Vill dom tänka, men det vill inte jag, inte mitt hjärta. Jag vill bara känna.. och bli känd av framförallt. Det är inge kul det här, inte alls. Jag har ont, så ont rakt in i själen.


Men ibland känns det som att hela världen går under fast det egentligen bara är båten som har kantrat...

Nu drar jag till Tallinn...



image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0