fredag

igår hade vi middag med klassen och det var riktigt mysigt måste jag säga. vi lekte lekar och pratade gamla minnen :) sen mötte jag mamma på salongen så jag kunde fixa mina naglar. jävlar vilka akrylklor jag har nu ;)

klockan 10 ska jag till frissan och färga håret så det blir samma färg som löshåret. så jävla skönt, jag är ledig idag. hoppas att jessica har tid för mig en stund idag också. har inte träffat henne på huuur länge som helst och har lovat så många gånger att jag ska komma förbi men jag har inte haft tid. dåligt samvete som fan :(

annars kan jag säga att det är full fart här i lägenheten. packningen är i full rullning.

lördag - jobba, morbror kommer och sen robert.
söndag - ögonfransförlängning + vaxning, jobba och sen sova.
måndag - sminkning, frissan, cruising, bal
tisdag - flytta allt till mamma
onsdag - mentorsdag i skolan
torsdag - studenten
fredag - avskedsfest hos mig
lördag - hejdå luleå...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

kommer och kollar på dig på din bal ;) men jag kommer sakna dig när du flyttar :(

2008-05-30 @ 11:53:46
URL: http://emmelieee.blogg.se
Postat av: Madelene,

flytta ifrån mig, gör det du bara! va vav ava va va!

2008-06-02 @ 14:10:15
URL: http://mdln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0