lourdak

inte så roligt inlägg sist va? kanske skulle ha låtit bli att skriva :)

det var jätte kul att åka till luleå och träffa alla..
det blev en sjuhelsikes fest på fredagen för lenita, pappa sjöng live, tanterna dansade på bordet och drinkarna i baren kostade bara 20 spänn, YEAH! :)
 resten av helgen var toppen också. max, gud vad jag har saknat max!

nåja. idag har jag jobbat, jobbat och jobbat som ett as.
imorgon är jag leeeedig, gud så skönt! ska till viskafors på kvällen för bettan fyller år :)
på måndag blir det julshopping med hoina också :) och på måndag händer det en till sak, jag och matti ska anmäla oss till en sömnadskurs hahha.. askul. kan väl allt dom vill att man ska lära sig, men det känns rätt gött att få tillbaka suget :)

nu ska jag kolla min mail, snoka lite på facebook och sen kanske kolla på lite film och mysa med min sambo.

ps. ska bättra mig med bloggandet nu, på riktigt. kanske inte skriver varje dag, men ska absolut lägga mer tid på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0