my baby is gone

robert är i stockholm, han åkte tidigt igår och det känns fruktansvärt..
känns jätte jätte tomt utan mitt pucko!

i lördags var vi på dejt :) jätte mysigt, käkade middag på george. mysig resturang. sen hyrde vi film och åkte hem :)
det behövde vi. länge sen vi gjorde något för bara oss!

umgicks med emma igår, vi käkade, åkte hem till henne och sen till max för att få efterätt. sen hem till mig, vi drack lite vin och sen började det svamlas :) sen sov vi haha!

nu är hon i duschen, vi ska ner mot staden. måste köpa migrän tabletter och kanske shoppa något skoj :)

längtar till luleå något enormt, fyfan sabina, jag ska krama luften ur dig! :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Och...mig får du inte krama luften ur då...Jag är inte hemma då =(, det var tänkt så först men nu har jag nyss fått veta att jag ska på körhelg den helg. Sjunger i en stoooor köööörr hääärra =) Jag saknar dig vännen! Kramar massor!

2008-10-20 @ 22:59:33
Postat av: Söböna

du kan ju inte krama luften ur mig, då kanske jag svimmar ju:)

2008-10-22 @ 08:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0