nu börjar det..

från och med idag kommer jag jobba 10 dagar i sträck, långa dagar, många timmar. jag kommer bli utbränd känns det som. men det är bara att bita i det sura äpplet.

jobbar kväll idag så nu på dagen känns det rätt slött. ska möta emma pemma i stan om ett tag och göra ett ärende.

en liten suprise kanske? jag och robert kommer till luleå den 14/11 för er som vill veta det :)
ska bli förbannat underbart att träffa max. fy bubblan vad jag ska pussa på min lille pojk!

det enda tråkiga är att eftersom vi bara stannar över helgen så kommer jag inte hinna träffa alla som jag vill träffa :( så man måste prioritera.. och det kan jag säga är jävligt svårt..

nåja nu ska jag blåsa håret, sminka mig lite och sen dra mig mot staden. vi hörs!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Miriam

Du får helt enkelt skicka massmedelande till alla du känner för plats och tid, då hinner du träffa alla!

Kanske inte den roligaste idén kanske, men då får du syn på de flesta i alla fall. :)

2008-10-10 @ 12:15:26
URL: http://miriamlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0