oh happy day :)

hej och hå, är verkligen kass på att uppdatera bloggen. mycket beror på att den har så ful design. hade den varit stylad så hade det varit hundra gånger roligare att skriva. det har gått sex eller sju månader sedan jag fick ett löfte om att få bloggen fixad. än har inget hänt. trist. men men...

i veckan har som sagt min käre sambo varit i stockholm och jag har varit hemma själv. jag kan säga att jag har varit hysteriskt städsjuk. det enda som hjälpte mot saknaden och ensamheten var att städa. robert fick nästan en chock när det var så rent :) annars har jag väl jobbat en del, umgåtts med emmapemma och shoppat.

igårkväll kom han hem och jag jobbade, men han kom och hämtade mig inatt när jag slutade och det var såååå härligt. känner mig verkligen nykär! hela dagen idag har vi betett oss som fjortonåringar. stått och hånglat på allmänna platser osv. haha. inte riktigt min grej annars :) vi har varit igång hela dagen, shoppat som bara den hah :) byxor, skor och en kofta till robert, bh, trosor, benvärmare och tröjklänning till mig. sen har vi köpt en massa krafs hem också. en tavla, ljusstakar, stort fat till vardagsrumsbordet som man har ljus på, långa teskedar.. ja, en massa krafs :) nu är vi lite fattigare men gladare när det finns en massa nytt att titta på.

om en timma ungefär ska vi köra christofer (roberts bror) någonstans, vet inte riktigt var.. och sen ska vi väl mysa resten av denna härliga lördag :)


snart börjar det hända grejer också.. på fredag kommer pappa och lenita hit. har inte träffat dom på 5 månader :O ska bli kul att se vad dom tycker om lägenheten och borås. och om tre veckor ska jag till proteik och se vad dom säger om min tand som jag ska få in opererad (för er som inte vet så saknar jag anlag för en tand och ska alltså få en porslinstand). dagen efter detta så åker jag och robban till luleå för att oväntat dyka upp på lenitas suprisekalas. och det är jätte viktigt att hon INTE får veta något. så, EVA :) om du läser detta.. säg ingenting :)

so long suckers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0