minitwister...

min favoritglass är twister, kan bara inte bli trött på den och nu har jag märkt att den finns att köpa i flerförpackningar på affären. och små är dom också. hur mysigt som helst :)

igår var vi i ulricehamn på crossbanan. r och c körde medan jag och annelie låg och solade på släpkärran :) självklart kollade vi lite på pojkarna också men det var ju så härligt väder att man inte kunde låta bli!

kvällen blev väldigt, väldigt lugn. vi hyrde film och köpte grönsaker, chips och dipp och slöade i soffan.

idag har jag varit så förbaskat trött.. endast 4 timmars sömn. har verkligen vänt på dygnet. sjukt jobbigt. hoppas bara jag kan sova ikväll.

vi har iallafall tvättat bilen idag och tvättat alla våra kläder, och då menar jag ALLA haha! vi har nog inte haft tvättstuga på 3 veckor minst.. just nu i detta nu är robert potatisgratäng klar, så jag får nog börja med såsen och köttet.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0