sommaren är här... typ.

hälften av alla träd är halvgröna och halvblommiga, gräset har börjat få sig lite färg och värmen smyger sig på. solen skiner och värmen är här iallafall under dagtid. på kvällarna blir det lite mer kyligt men det är inte helt omöjligt att gå ut utan jacka. robert och många fler härligt sommarsugna boråsare springer runt i stan med solbrillor och linnen. ja, så kan det bli såhär i slutet på april. annat blir det på torsdag när vi packar våra väskor och sticker till luleå över helgen. då kommer vi förmodligen få känna lite kyla. det är iallafall kallare än här och kvar ligger det snö på marken. intressant.

jag är nöjd, tror jag. jag har shoppat idag. jag köpte en supersöt korallröd-rosa klänning på only samt ett par jeansshorts. shortsen ger mig ärligt talat lite ångest eftersom jag inte kan släppa att mina lår och min rumpa har "svullnat" lite om man säger det på ett fint sätt. kanske lämnar jag tillbaka dom och kanske har jag dom kvar, så dom får ligga framme och motivera mig till att röra på fläsket lite iallafall. vi får se hur det blir med det :)

och så, på grund av det ganska (för mig iallafall) trista inlägget så bjussar jag på en väldigt seriös bild på mig och en del av adam från emmas födelsedagskalas :) jag gillar verkligen hur bilden får min underarm att se ut! hej bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0