tisdag

I helgen har mamma, mormor, johan och max varit här i borås och hälsat på mig :) oj vad jag har längtat efter max alltså! mormor har bott på min soffa och mamma mfl har bott på saltemad camping. det har varit jätte kul, vi har varit i ullared, ätit en massa go mat och gjort en liten tripp upp mot uddelvalla för att shoppa loss hos en frisörleverantör, gocciani.

den senaste tiden har jag verkligen gott loss på shopping, hur kul som helst! jag har köpt 4 par skor, ett bäddset i ekologisk satin, en kofta, en skjortklänning, två koftor, en sommarklänning, ett linne, en kavaj, två vardagsklänningar, en sommar "kofta".. ja, massor :)

igår jobbade jag kväll med emma, man kan ju säga att det var spännande. först och främst var det hur mycket som helst att göra och sen mitt i allt gick brandlarmet pga en varmvatten läcka. brandkåret och securitas kom och ja, det var helt sjukt. jag tror aldrig att jag har skakat så mycket haha. nåja..

nu ska jag åka och jobba igen, sen till polisen och hämta mitt pass som jag äntligen har fått göra och sen ikväll blir det vinkväll hos emma :) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0