hej och hå, hur kunde jag gå?

Jag mötte Anja på Centralstationen och där började dagens bravader. Det finns egentligen inga ord som kan beskriva det sjukt roliga vi har varit med om idag alltså. Jag har stapplat runt i väääldigt höga klackar i Göteborgs stad igenom trängsel och vacklande. Fötterna värkte och vi bestämde oss för att åka till Mölndal och hälsa på Robban och käka middag där. Men på vägen dit uppstod några små problem. Jag kunde inte gå pga värken och dessutom var jag så stressad för att hinna med tåg eller buss mot Mölndal så jag tappade mobilen i marken inne på Centralen och den gick i tusen bitar men jag kunde fortfarade prata. Jag stod där som välrdens största bimbo med världens högsta klackar och skrek i min telefon som ortoligt nog funkade trots alla småbitar på golvet. Jag blockerade en dörr och folk stannade och tittade på mig som om jag vore en apa :) hur kul som helst. Sen blev det lite trubbel väl i Mölndal då vi klev på en buss som skulle till Flöjelsbergsgatan. Men gubben som körde var ju senil.. Vi åkte två varv med den bussen innan vi fick kliva av vid rätt ställe där det för övrigt inte var någon hållplats. Gubbjävel haha!

Nåja, det var en helt sjukt galen dag iallafall. Och man säger ju att ett gott skratt förlänger livet :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0