livliga helgen :)

Ja, denna helg har varit väldigt livlig måste jag säga. På lördagen åkte jag till Varberg och träffade Anja och Felicia, käkade middag hos Anjas farmor och farfar i Tvååker och sen åkte vi vidare till Veddige där Anjas faster bor. Där blev det fixning och så innan vi åkte in till Varberg för att gå på den skummaste festen jag fan har varit på. Det var jätte kul, men helt galet många mysko människor. Nåja.. I söndags mötte jag upp Bella och Jennifer på stationen och sen hoppade vi på flygbussen mot Landvetter för att sen hoppa på en annan buss mot Göteborg. Väl framme blev det världens största sushi, helvete vad stora bitar :O Vi mötte upp Anja och Felicia som inte hade någonstans att sova så vi letade upp närmaste turistinfo som kunde hjälpa till med vandrarhem och så. Tillslut tog vi oss till Liseberg där vi hade huuur kul som helst. Vi åkte många karuseller, om och om igen :) Vi åt och åt och åt.. Eller jag iallafall. Vi missade bussen till Borås efter allt så vi blev sittande på centralen i nästan två timmar. Så i väntan på nästa tåg så satte vi oss på en liten resturang/pub och drack lite drinkar :) Ja, det har iallafall varit en väldigt fullspeckad och stressig helg måste jag säga.

Det var jätte kul verkligen att umgås lite med Anja utanför Luleå och så.
Sååå, PP.. Kom tillbaka snart fan! :)

Nu ska jag kila till jobbet, hejs!

Kommentarer
Postat av: Anja

i'll move down as soon as possible!!

hade så sjuuuuukt kul där nere :)

2009-06-16 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0