midsommar i strömstad

ja precis, midsommar i strömstad med cocktail och 80-tals teman. allt började i torsdags då jag jobbade kväll. slutade vid halv 3 på natten och var framme i strömstad vid 5 på morgonen sådär lagomt trött. det var jag och robert alltså. väl framme så fick vi inte tag på någon av våra vänner och efter ca en timma fick vi tag på en gubbe på campingen som gav oss stugnumret så vi fick åka dit och banka på, men ingen öppnade såklart. vi fick åka runt och runt och runt i strömstad med sura miner och trötta som sniglar. vi åkte runt till en hel bunt med olika campingar för att få någonstans att sova. vi hittade bofors camping där vi hyrde en husvagn som var den äckligaste jag har sett i mitt liv alltså. usch! ja, det har varit en väldigt väldigt händelserik helg alltså och jag kan inte me att skriva om allt faktiskt. men det har varit både kul och hemskt :)

goaste bilden bjussar jag på här i bloggen iallafall :) jag och löberg rockar fett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0