gran canaria it is!

Ja, nu har vi bestämt oss för Playa del Inglés. Vi åker den 19/9, ja det är ett tag kvar :(

Personalmötet var ganska nyttigt för mig men förbannat tråkigt.. Att sitta och lyssna på information och utbildning i 8 timmar är ganska mycket. Tidigare personalmöten jag varit på har bara varit en timma eller två. Nåja, det är över nu iallafall. Maten på GOA var sådär.. Inget stort fan av Indiskt kök..

Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna, är jävligt trött idag eftersom jag jobbade kväll igår och dag idag..
Kanske händer det något skoj i veckan som man man skriva om, men för tillfället är det helt dött.

Nu ska jag bara ligga och slöa i soffan resten av kvällen och sen sooooova heeeela natten. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0