klagodag

guuud vad drygt det ääär... tredje dagen jag är hemma nu för att jag är sjuk. pisstråkigt är det. jag är jätte förkyld och har tappat min röst. värktabletterna är slut och den lilla irrirerande febern vägrar försvinna. crap! dålig skit på tv, bara repriser och tv-shop. jag hade planer för idag.. jag skulle träffa linda på stan och sen gå och kolla på jennys cheerleadinguppvisning. men nä, det blir inget med det. jag får sitta här hemma och vara rastlös. jag vill jobba, jag har verkligen inte jobbat sen i onsdags. jag hoppas verkligen att jag blir bättre innan bollnäs.



Kommentarer
Postat av: Ida Flink

Heeejheeej.. tråkigt att du e sjuk.. Syynd att du inte kan kolla på jenny jag ska oxå dit.. ses krya på diig

2009-05-06 @ 14:17:29
URL: http://barba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0