matfrossa

Robert var så gullig igår, han åkte till resturang peking och köpte käk åt mig för jag var såååå sugen på det. Men när han kom in så kände jag ingen lukt alls och heller ingen smak. Jätte besviken blev jag :( Det är ju helt sjukt att tappa lukt och smak. Det har aldrig hänt mig förut.. Jag har sagt att det har det för att jag knappt har känt något men nu är det verkligen helt borta. Så OJ vad jag ska äta gott när det kommer tillbaka :)

Herrejösses vad jag ska vara glad hädanefter varje dag jag kliver upp ur sängen och jag är frisk. Lättare sagt än gjort men jag ska verkligen försöka.

Jag får sysselsätta mig med att längta till smestern och gran canaria :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa det hade jag :) mm va bra jag får lägga in din oxå :)hoppas du blir frisk snart så vi ses.. Puss

2009-05-07 @ 21:00:23
URL: http://barba.blogg.se/
Postat av: Robert

Jaha då var det min tur. Feber och snuva. :( Så går det när man inte kan låta bli att pussas =)

2009-05-10 @ 00:05:52
URL: http://robki.blogg.se/
Postat av: Anja

när är det ni åker? :)

2009-05-10 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0