måndag

Jag har försökt skriva några rader här flera gånger med alltid kommer det något i vägen. Men nu tänker jag inte gå härifrån förän jag är klar :)

Jag har varit i Luleå en vecka, rensat tankarna, festat, umgåtts med nära och kära. Men som vanligt hinner jag inte med allt jag vill. Och en kväll när jag satt hos pappa så kollade vi lite på blocket och vi hittade en lägenhet i Knalleland som jag ringde på. Jag åkte och kollade på den när jag kom hem och den var superfin. Imorgon kommer han som äger lägenheten till mitt jobb så vi kan skriva kontrakt. Fort har det gått och jag är skitskraj för att flytta och bo helt själv..

Jag har varit i Stockholm i veckan också på maxskolan. Jävligt kul har det varit. Intressant. Bra hotell, gudomlig mat och bara jävligt trevligt.

Idag börjar jobbet igen efter en veckas "ledighet". Lite senare i veckan blir det flytt för lilla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0