imorgon..

imorgon är det slut på min tonårsperiod, för imorgon fyller jag nämligen 20. imorgon får jag gå på systembolaget. imorgon är det också en fotbollsmatch, elfsborg - BP. imorgon kommer jag att jobba röven av mig. ja, imorgon är en händelserik dag.

jag behöver åka till luleå. jag behöver det. jag behöver reda ut mina tankar. slappna av. jag hatar mitt liv just nu, mitt sätt att leva. vad håller jag på med? egentligen? varför har det blivit såhär?

klockan är inte ens tio än, men nu ska jag gå och lägga mig för att vakna upp tidigt som fan och vara tjugo år gammal.

hejdå tonåren, hejdå bloggen. 

Kommentarer
Postat av: Elli

Exakt...det är ju det jag tkr kom hem nu så vi får hinna snacka lite du och jag. Då menar jag snacka som förr i världen :)!!!

2009-09-23 @ 23:13:41
Postat av: Helena

Ja kom hem, du är så välkommen! Jag saknar dig så mycket! <3 / Din Bambi

2009-09-24 @ 23:07:51
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0