hemma bra, borta bäst!

Nu är man hemma igen och måste återgå till det vanliga.
Satt på helspänn hela vägen till Stockholm, rädd för att flyga för er som inte redan visste det.
När jag skulle byta flyg på Arlanda så höll jag på att virra bort mig totalt, men när jag hittade min gate så satte jag mig på Pizza Hut och tog mig en bit, gotteligotta.
Köpte mig en Knep & Knåp tidning  till flyget mot Göteborg, kändes som att det tog 10 min att flyga.
När jag klev av planet och fick syn på den vackraste människan i hela världen hade jag så mycket fjärilar i magen att jag knappt kunde andas.
Vi har haft jätte skoj, en sväng på Liseberg var inte helt fel.
Inte heller besöket på djurparken då jag fick se livs levande giraffer för första gången i mitt liv.
Det var skoj att träffa Niklas och Franson också såklart! :)
Ätit kräftor har vi också gjort, med hans söta föräldrar, mumma!
Jag har haft det helt underbart, och då menar jag UNDERBART!
Det var så sorgligt att behöva släppa honom på flygplatsen när det bara sprutade tårar från mina ögon och alla tankar sattes i rullning.
Hoppas bara att det inte dröjer så länge till nästa gång vi ses, saknar han som tusan redan!
Men det blir nog bra i slutändan får man hoppas!

När jag kom hem så gick jag och köpte en Valentine milkshake, for och hämtade Amanda i Bensbyn och sen direkt till frissan. Så nu är man nyklippt och missnöjd (som vanligt).
Ikväll blir det bara myspys och att ta det lugnt.



Älskar dig :)

image8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0