make a list

BRUKAR JAG:
Titta på mig själv i spegeln?
Självklart!
Gnälla? Inte så ofta.. Tror jag iallafall?
Sova? Sova bör man annars dör man.
Ha ångest? Dagligen.
Skada mig själv med flit? Herregud nej!
Ta mediciner jag inte borde ta? NEJ!
Vilja dö? Nix pix..
Drömma mardrömmar? Ja, det händer.
Drömma sexdrömmar? Kanske, kanske inte.
Klä mig i svart? Svart är nog min favoritfärg, så ja!
Gå till kyrkan? Låter helst bli.
Gå i skolan? Jadå.
Röka? Ja, tyvärr.
Ha sex? Ja
Ljuga? Nej, inte något jag "brukar" göra.
Hata folk? Kanske inte hata men jag är rätt bra på att ogilla människor.
Lita på folk? Det har jag väldigt svårt för..

VEM:
Saknar jag?
Robert
Vill jag döda? Ingen alls!
Rörde mig sist? Brorsan
Vill jag slå? Brorsan
Kysste mig sist? Robert
Vill jag kittla? Robert
Kramade jag sist? Sabina
Vill jag prata med? Robert
Skrek jag på sist? Pappa
Vill jag vara som? Mig själv!
Sårade mig sist? ....
Vill jag bli galet full med? Sabina
Gjorde mig riktigt glad senast? Robert
Fick jag sms från senast? Robert
Ringde mig senast? Sabina
Är vackrast på jorden? Robert


HAR JAG:
För många vänner?
Nej
Förföljelsemani? Nej
Tvångstankar? Inga anmärksningsbara
Någon annan psykisk sjukdom? Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom? Nej
Någon skada? Ryggen (hästskada)
Färgat håret? Går inte att räkna
Brutit några ben? Nej
Några piercings? Öronen, naveln och bröstvårtan.
Egen dator? Ja
Bra självförtroende? Kan jag inte påstå.
Kysst någon? Ja
Haft sex? Ja
Köpt kondomer? Ja
Tagit nakenbilder? Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja, till Robert!
Varit kär? Ja
Dumpat någon? Ja
Blivit dumpad? Ja
Velat vara otrogen? Nej  
Varit otrogen? Nej
Stulit någonting? Nej
Lämnat landet? Inte tillräckligt många gånger
Rymt hemifrån? Ja
Tuttat eld på något? Ja
Gjort något olagligt? Kanske det..


HUR:
Svarar jag i telefonen?
Beror på vem som ringer men oftast "Halloj!"
Fördriver jag tiden? Pratar i telefon eller löser korsord
Mycket pengar har jag? Hemlis!
Tjänar jag pengar? Jag jobbar
Ofta bäddar jag sängen? Är jag ensam så orkar jag oftast inte.
Ofta diskar jag? Händer väl att jag startar diskmaskinen.
Ofta städar jag? Ganska ofta
Många stör jag mig på? Mååånga..
Ofta träffar jag min familj? Alldeles för sällan.


TROR JAG:
Att jag kommer bli något?
 Hm, ja faktiskt! 
På rymdvarelser? Nej
Att folk tycker om mig? Somliga säger att dom gör det, så ja.
På ett liv efter detta? Nej
Att fiskar kan tänka? Jadå, kanske inte så mycket bara.
Att jag kommer leva länge? Halvlänge


VÄLJ:
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: Både och
Varmt eller kallt: Både och
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Kyssar
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva såklart!


I hope it's just the beginning and not the end...

Idag har jag haft mycket känslor inom mig, eller det har jag fortfarande.
Jag har jätte svårt att prata om mina känslor och det är verkligen jätte jobbigt!
Jag lider av det själv och kan bara föreställa mig hur det känns för andra när jag inte öppnar mig.
Jag har mina brister, precis som vilken människa som helst.
Jag sitter här och storlipar, tårarna forsar och jag drunknar av alla tankar och känslor.
Jag vet inte hur jag skulle kunna få honom att förstå att jag verkligen tycker om honom när det inte räcker med att säga det. Personligen tycker jag att om vi har nått "jag älskar dig" nivån så är det ganska allvarligt.
Våga satsa? Blev lite osäker på han, förvirrad kanske i vårat senaste samtal.
Jag kan säga att jag vill satsa stenhårt, jag vill göra allt i min makt för att vi ska få en lösning, en öppning.
Nej nu skakar jag så mycket av alla känslor att jag inte kan skriva mer. Måste ringa han...

image13

Är han inte fin? Mitt hjulbenta hjärta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0