onsdag

Tough day people!
Skola (en lektion om bränder och en lektion med data/sömnad)
Lite problem med jackan idag som jag sedan löste.
Hem och käkade middag, drack lite kaffe och pratade med Robert.
Brorsan körde mig till jobbet för jag höll på att komma sent.
Gick asbra idag vilket gör att livet känns toppen.
Sen hem, pratade en kortis med Robert.
Diskuterade med min bror och sen for vi och handlade lite mat så vi har :)
Nu MÅSTE jag sova om jag ska orka imorgon.
Från jobb till jobb.
09.00 - 17.45 på H&M
(här mellan ska jag skynda mig från Storheden och hinna hem och käka.)
18.00 - 22.00 på L.V.B

Och vet ni..? Robert är bäst! Sådetså! <3


Kommentarer
Postat av: haha

Jadu. Bäst kan man tycka så länge man inte vet om sanningen. Tycker faktiskt synd om dig som inte verkar förstå eller vet vad han gör.

2007-11-08 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0