onsdag

Det blev inte så mycket gjort, hann precis käka innan telefonen ringde. Jobb, jobb och jobb. Så min kväll blev inte så bra men det är ju såklart pengar. Mådde illa som fan, ut på parkeringen och spy i snödrivan. Kul! Sen var det bara att fortsätta jobba.

Idag har jag hunnit sjukt mycket i skolan. Västen ska snart sys upp i det riktiga tyget som blir ett tunt, tunt ulltyg i svart (såklart, vad annars när det gäller mig?). Maskinstickningen tar sig, tröjan börjar bli klar. Det är bara att bandkanta halsringningen klart och ärmsluten också. Sen inlämning. Den är ganska snygg för att jag själv har gjort tyget som är guld och svart randigt med glitter inslag. Är inte det också lite typiskt mig? Alla plagg jag gör, har en tendens att bli svarta med lite guld eller silver.

Nu är jag hemma, har kastat in kycklingen i ugnen så jag väntar på att den ska bli halvfärdig så jag kan börja med riset och så. Ikväll ska jag väl göra det jag inte gjorde igår. Plugga lite och städa. När jag är klar ska jag prata med min underbara gubbe och berätta för han hur mycket jag saknar han :) Faktiskt!



Inget plugg idag heller men däremot har jag städat lite. Alla papper är sorterade och sen så har jag städat i köket, rensat skafferiet och så. Gick en sväng till Statoil och köpte en dosa snus. Det är ju helt omöjligt att sluta snusa när Robert snusar. Ska börja lägga ner med rökningen iallafall. Det är ju så jävla äckligt så det finns inte, men ändå gör man det. Nu ska jag läsa lite materiallära tills jag somnar. Jobbar imorgon på H&M så jag måste vara utvilad. En lång dag imorgon, huija!

Sov gott för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0