tisdag

Vaknade lite senare än jag hade tänkt imorse med panik.
Jag kom på att jag hade en redovisning om psykosocial arbetsmiljö, alohol och droger.
Så jag skrev ut en bunt med papper som handlade om det (trodde jag) men det mesta var bara skit.
Hur som helst så slapp jag redovisa, såg till att jag hamnade sist på redovisningslistan så jag fick en dag till på mig. Och har jag gjort allt färdigt nu ikväll? Nope, jag var tvungen att jobba istället och nu ids jag fan inte. Gör det imorgonbitti istället. Är som mest effektiv då, under stressen haha!

Efter skolan gick jag hem, skissade färdigt min balklänning som jag ska sy. OJ så tjusig den kommer bli :) Sen surrade jag med Sabina, lagade lite käk. Klockan var fyra när dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde komma och jobba. "Jajjemen, jag är där om 20 minuter!" Vilket inte var så genomtänkt med tanke på att jag såg ut som ett riktigt träsktroll och med mat i munnen. Men det gick bra. Jag hann och det gick jätte jätte bra.

Hade tänkt hinna fara och träna och plugga en massa men det får bli imorgon istället. Fan jag hatar att jag alltid ska skjuta upp saker och ting, men vad har jag för val?

Nu ska jag krypa ner i mina stora och ensamma säng, kolla på Brothers and Sisters, dricka min juice och sakna min älskade Robert.

Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0