I feel better now..

Smärtan har dämpat sig och jag har börjat vänja mig lite vid tanken att det är såhär det kommer vara nu framöver. Jobb jobb jobb idag. Nya varor, massor med snyggt. Har stått i kassan mestadels av dagen. Men det är alltid lika skoj på torsdagar då Emmelie jobbar :) Köpte med mig en svart stickad tröja och en vit t-shirt med lite annorlunda ärmar när jag for hem. Lite påfyllning i garderoben är aldrig fel. Försökte hitta något till Robert också, men jag hittade inte riktigt något som skulle passa han. MEN, som tur är kommer det ännu mer varor imorgon. Så med lite tur kan jag fynda rejält. Skyndade mig hem, mötte Therese och korsförhörde henne känns det som. Tjejen ska ju ha barn om en månad, klart jag är nyfiken :) Käkade lite snabbt och kilade iväg till kören där vi hade besök av operasångerskan/sångpedagogen Eva Plumppo. Det gick jätte bra faktiskt! Sa hej till Helena och Jimmy på UH innan jag kilade hemåt för att surra med min karl. Japp, såhär har min dag sett ut och nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0