i think...

... our relationship is beautiful.

Idag har varit en sån där "kärsådetpirrarimagen-dag".
Vaknade på bästa sidan, pigg och allert.
Kände t.o.m att jag ville ha frukost?! Otroligt men sant!
Insåg att jag inte hade något bröd hemma så jag bakade :)
Hjärtat ringde ganska oväntat för att se till att jag hade vaknat.
Hur gulligt som helst. Me like :)
När man tänker efter så har hela dagen varit toppen.
Hunnit ganska långt idag med sömnaden på jackan också.
Rensat garderoben (igen), behövligt!
Kanske att man t.o.m tar en till omgång imorgon?
För att få bort sånt man inte använder så ofta så man kan köpa nytt ;P
Igår köpte jag en huvtröja som man kan mysa i.
Var bara tvungen.. Den var så fulsnygg så jag smäller av.
På hela framsidan är det en skitstor påfågel, ashäftigt.
Köpte även en concealer och en söt fotfil, kanske inte lika skoj.

Peter och Mikaela har skaffat en ny lägenhet så jag har varit där idag.
Peter jobbar ju hela dagarna så jag tänkte att jag skulle hjälpa henne lite.
For och köpte pizza och satt i den nya lägenheten och smaskade.
Jätte fin är den. Man blir verkligen sugen på att flytta.

Voi voi, nu är det dags för sängen.
Imorgon är det jobbelijobb som gäller.

Ska bara avsluta med att säga att jag älskar herr Kielén.
Tänk om alla hade en sån fantastisk grabb som jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0