mer hångel åt folket!

Igår var jag hemma hos mamma och käkade middag (glömde kanske skriva det igår) och innan maten så låg jag på mammas soffa och sov, men innan jag somnade så låg jag bara och blundade och lyssnade på vad som sas på tv'n. Vet inte vad det var för program, men det var ganska intressant ändå tyckte jag. En kvinna skrek "mer hångel åt folket", fyfan vad bra sagt. Jag tycker att man alldeles för sällan bara hånglar. Det är ju hur underbart som helst. Att bara rycka tag i sin partner och hångla upp han eller henne! Och även om man kan tycka att man "hånglar" mycket så skadar det ju inte med lite till. Ellerhur? Man ska ta sig tid för hångel och inte låta allt annat gå före. Lite hångel här och där gör dagarna så himla mycket bättre, lättare och gladare. Omedvetet. Så, vad tusan.. Börja hångla :)

Idag är det en bra dag, en riktigt bra dag faktiskt. Känner mig nästan frisk. Gubben ringde och väckte mig vilket är sååå underbart. Och på något konstigt sätt så börjar jag alltid städa när jag är glad haha! Så nu är städningen i full rullning. Ska kila ner och boka tvättstugan också, börjar bli fullt i mina tvättkorgar nu så det kan ju vara dags.

Hittade en bild från fotningen i september. Rökpaus :)
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0