no one...

... can get in the way of what I feel for you.

Igår var jag också hemma. Mådde bättre men kände att det var bättre att stanna hemma ändå så jag inte står och snorar ner alla kunder på H&M eller behöver springa och snyta mig varannan minut vilket jag helst slipper. Och hostan är ju fruktansvärd men man överlever ju. Hur som helst så gjorde jag kanske något dumt eftersom jag är lika sjuk idag. Jag och Sabina gick på after work på färjan, käkade och drack lite vin. Sen gick vi upp till Olivers och träffade Jenny och hennes arbetskamrater. Ett antal kalasdrinkar och shots finns på kontoutdraget idag. ÅNGEST! Även om jag har personalpris och inte behövde betala en krona för krubbet så drog det iväg en del cash ändå. Men om jag ska tänka positivt så var det väldigt trevligt i grunden, innan det spårade ut för mig totalt. Magda went crazy. Men men.. Sånt är väl livet ibland.

Sååå.. Ikväll ska jag iallafall bara vara hemma och mysa för mig själv. Kolla på någon film och käka en massa onyttigheter. JO just det.. Idag har jag gjort ögonfransförlängning :) Skit häftigt. I look like a moviestar :P Sen blev det lite vaxningar och färgning av ögonfransarna. Vill bara att Robert ska se.. Och det får han snart också! Wiee! Och nu är det två saker kvar på min "to do-list". Bli kort och ljushårig igen (inte sådär vitblond som jag var utan mest slingor i olika blonda nyanser) och en tatuering ska göras.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och försöka bli frisk. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elli

Oooh, ska du göra en tatu :P? Va blire för ngt? o vars :P?

2007-10-07 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0