fight for our right to love..

Natten till idag var ganska kul, pratade med gubben min i timmar. Efter 5 någon gång så la vi på, kunde inte somna förän 6 imorse kanske. Det var ett mycket givande samtal måste jag säga, haha! Nåja, efter fyra timmars sömn ringde mamma "Hallå snorunge, skaru me på stan?" Jaja, tänkte jag utan att veta hur länge jag hade sovit och vad klockan var. Jag lovar, två minuter efter att vi hade lagt på så står hon och plingar på min dörr. Vi gick och käkade brunch på Strand, det blev en kyckling och gua wrap. Mumms! Sen gick vi runt i lite affärer. Gud så mycket snyggt som finns nu. Var in på Peak och där hittade jag ju miljoner grejer som jag vill ha men inte får haha. Fick nöja mig med underkläder. Köpte mig ett jätte sött set B-H och trosa i lila. Det är inte så ofta det finns D-kupor så man får passa på när det väl gör det. Jävlar den satt perfekt och skön är den. En sjal köpte jag mig också faktiskt. En svart/vit/grå, rutig med silvertrådar.

Efter min vistelse nere på stan så har jag bara degat hemma. Pendlat mellan soffan och tv'n och balkongen och ciggen. Jag mår verkligen inte bra nu. Min lilla sötnöt har smittat mig. Jag är så grymt hungrig så jag mår illa men jag orkar verkligen inte ställa mig och laga mat. Jag orkar inte ens rosta en macka. Huvudvärken spränger och kroppen värker. Helst av allt hade jag velat vara med Robert nu. Iofs vill jag det hela tiden, men nu är jag sjuk och ynklig och vill inte vara ensam. Vill ha hans axel som jag kan luta mig mot. Och prata med han kan jag heller inte göra. Han är med sina vänner och har kul, ska inte ringa och störa :)

image22


Nu ropar soffan efter mig hör jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0