ännu en helg

Mötte upp Ellinor efter skolan igår, inte så ofta man träffar henne nu för tiden när hon pluggar i Umeå. Men det var iallafall jätte kul att se henne :) Vi gick på stan, tog en glassfika i solen och surrade på. Hittade ett par skor som självklart var slut, men det fanns kvar ett eller två par i Borås. Så Robert ska åka och köpa dom idag :D YEY! Sen blev det gomiddag hemma hos Ellis mamma. Potatisgratäng (den godaste jag NÅGONSIN har ätit!), fläskfilé, jätte god sallad, grönpeppar sås och vin :) Det var länge sen jag åt såhär gott kan jag säga. Fick migrän som förstörde hela kvällen. Fick ryggmassage och ansiktsmassage av Elli och hennes mamma. Sen tog vi bussen hem till mig för att kolla på en film som jag inte kunde se pga migränet. Fuck!

Huvudvärken är borta, har varit i Piteå nu på förmiddagen med Marie, Gustaf och Micke. Kollat på balklänningar och haft ganska skoj. Skönt att få komma ut lite och umgås med såna man inte har umgåtts med så mycket på senaste. Hittade en klänning iallafall, helt underbar var den.. Man kan ju alltid drömma :)

Nu ska jag göra mig en sallad och slänga mig i soffan ett tag. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0