potatisgratäng

Gud så förbannat jävla gott!
Har varit på Stekhuset och käkat, aldrig varit där innan och det var helt okej, lite dyrt bara.
Apple martinin var gudomlig, har aldrig druckit en så god om jag får säga mitt!

Dagen började med livskunskap, kärlek och sex, tjejpanel och killpanel. MYCKET intressant! :)
Gick till mammas salong där Sabina jobbade eftersom mamma har stuckit till Umeå. Passade därför på att fixa mina nails och umgås lite. Sömnad sen.. Stundentklänningen har tagit fart, mönstret är helt klart, nästa sak jag ska göra är att klippa ut i tyget :)

Stannade kvar i skolan till 6, höll på med balklänningen.. Det enda jag säger är SATAN!!!!!!!!

Usch, känner att jag är äckligt mätt. På med pyjamasbrallorna och mysa framför nångon kärleksfilm är precis vad jag ska göra ikväll eftersom jag ska upp och jobba imööra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0